reede, detsember 05, 2008

PÖFFi palavikus

Nii olengi haigestunud. Tõbi, millesse nakatusin seiseneb soovis vaadata vähemalt neli filmi päevas ja kui pead käima ka tööl, lisaks kulub aega tööle ja tagasisõiduks ning lõunatunnile, rääkimata 7.5-st tunnist magamiseks ja paljuks muuks hädavajalikuks. Siis sooviks vähemalt 25 tunnist ööpäeva. Kohutav ajaröövel on ka päevakavva nelja võimalikult parima filmi valik. Eks ikka soovid kõiki filme õigeaegselt vaatama jõuada. Mitte pettuda kui satud vaatama filmi, mis vähe köidab. Või hiljem kahetsed, et palju huvitavam, võimalik et ka parem film jääbki kinosaalis nägemata...

Nagu juhtus ühe väga huvitava filmiga "Kukkumine maa pealt", millel on IMDB.com-is seni veel 5 hindaja järgi on reitinguks 10 palli! Kahjuks "Il Divo" kestis ligi kaks tundi ja hilines, mistõttu filmi lõppedes, seistes 23:38 Kosmose ees loobusin tormamast Kadriorgu, kell 23 alanud KUMU seansile, kus näidati seda (kõigest 63 minuti pikkust) filmi PÖFFil viimast korda. Kuna vaatajaid oli filmil vähe, siis minu palve peale ei võetud seda ka kordamisele.

Tänane ajakava on mul vähemalt koos:
16:00 Von Krahl 6 võiduga pärjatud Bulgaaria Javor Gardevi "Zift",
18:00 Vene Teater Poola režissöör Andrzej Wajda "Katõn",
20:00 Kosmos II Austria Götz Spielmanni "Revanš",
21:30 Von Krahl Suurbritannia Julian Cole'i "Koos Gilberti ja George'iga" ja
23:59 Kosmos I Hispaania nelja matemaatiku "Fermat' tuba".

Mitu pooleli olevat filmilugu lõpetan ja avalikustan laupäeval. Aga homse kella 22.30-se filmi valikuga olen suurte raskuste ees. Kas Hispaania-Mehhiko neljateistkümnel festivalil pärjatud 2007. aasta film "Tsoon", viie riigi koostöös (Saksamaa, Kasahstan, Šveits, Venemaa, Austria) tehtud komöödia "Tulpan", USA "Hüvasti Solo" või Mehhiko-Prantsuse-Hollandi draama "Vaikne valgus". Mida soovitate?

PS. Pärast eilset minu poolt ära vaadatud PÖFF2008 filmide edetabel veidi muutus, kuna Taani "Hirmõnnelik" 8.5 palliga tõusis kaheksandaks ja Kanada kargelt emotsionaalne "Elu olulised asjad" kaheteistkümnendaks.

PPS. Kahjuks tänane "Fermat' tuba" on asendatud filmiga "Leegitsev ookean". :/(

5 kommentaari:

Olev ütles ...

Unustasin lisada, et eile käisin vaatamas head taani filmi "Hirmõnnelik", kus osavalt kriminaalse armuintriigi kulgu suunatakse ootamatutesse suundadesse ja tunned kaasa peaosalise üha hirmu tekitavama ähvardava lõpu pärast.

Danzumees ütles ...

Oi "Katõn" mulle meeldis väga!!! Väga tugev lugu ning kõik kogu maailmas peaks seda filmi nägema! Revanši pärast olen kadedusest roheline...ma tahaks seda ka niiväga näha!

Aga need, mille kohta küsisid... La Zona oli siin Rootsis täiesti tavalises kinoprogrammis ja jooksis suhteliselt edukalt, kuid tänaseks on juba DVD-lt saadav mõnedes maailma riikides...
Tulpan-i on kiidetud, aga ise pole näinud...lisaks on see tänavuse võõrkeelse filmi Oscari kandidaatide kandidaadiks. Hüvasti Solo kohta ei tea midagi ja ainuke film neljast, mida ma näinud olen ongi "Vaikne valgus". Üliaeglane ja vähese tekstiga film...minule ei meeldinud, aga ma lahkusin kinost poole seansi pealt, võibolla lõpus oleks tulnud "suur arusaamine", aga selline petmise lugu ning sealse perekultuuri pildike...mulle ei meeldinud...aga mulle üldse Reygadase filmid on olnud tavaliselt vastukarva.

Olev ütles ...

Jah, tänase valiku üle olen rõõmus. Kuigi viis filmi veidi kohutab. Eile-üleeile olid keskmiselt heade filmidega. Eks rikkus mu ootusi liialt kõrgeks, et juba laupäeva õhtul sattusin vaatama järjest kahte väga head filmi, mis siiani on topis esimesed...
Aitähh soovituse eest laupäeva kella 22:30 valik muutub kitsamaks.

Anonüümne ütles ...

Hüvasti, Solo't soovitaks. Südamlik ja hea vaatamine

Olev ütles ...

Kõigepealt sain teada, et Fermat' tuba on asendatud, siis kahjuks ei saanud, nagu hommikul olin lootnud, tööpäeva tunnikese varem lõpetatud ja jäi ka Zift vaatamata. Kolmandaks aga venitati "Katõni" eel igasugu (Mart Laar ja Poola suursaadik jt) kõnedega algust ligi pool tundi hilisemaks ja seetõttu jäi ka järgmise filmi "Revanš"i algusest ca 18 minutit nägemata...

 
Blog.tr.ee